Image

Helyi marketing teljes tudástár


Minden, amit a Lokális Online Marketingről tudnod kell!


 
 








 


Tanulási modulok

Válassz a következő modulok közül és tegyél szert tudásra az egyes témákban.

Értékelés a közösségi médiában

Hogyan használjuk ki a közösségi médiában található véleményeket helyi vállalkozások számára?

Facebook vélemények

A világon ötmilliárd internetező van, és közülük 3,64 milliárdan használnak havonta legalább egy Facebook-terméket. Mint a világ legnagyobb közösségi hálózata, fontos platform a helyi vállalkozások számára is, mind a helyi fogyasztókkal való kapcsolatépítés, mind a hírnév- és véleménykezelés szempontjából.

Az online vélemények előnyei

A helyi vállalkozások számára az online vélemények fontosabbak, mint valaha. Nagyon megbízhatóak, gyakorlatilag minden iparágban elterjedtek, és számos különböző módon nagyon előnyösek a vállalkozásod számára, az értékesítés növelésétől a helyi kereső jelenlét fokozásáig.

Mi a hírnévkezelés?

Minden vállalkozás hírnevén múlik, és a mai digitálisan összpontosított világban ez gyakran azt jelenti, hogy minden, amit egy vállalkozásról online mondanak, figyelembe kell venni. Figyelembe véve, mennyire fontosak az online vélemények a fogyasztók és egy vállalkozás keresőmotoros láthatósága szempontjából, nagy hangsúlyt kapnak a vélemények, amikor egy nagyszerű hírnév kiépítéséről van szó. Azonban egy pozitív online hírnév sokkal többet foglal magában, mint csak a vélemények.

Mi az a véleménykezelés

Az online véleménykezelés a digitális márkád arcának építését jelenti egy-egy online véleményen keresztül. Ennek köszönhetően bárki, aki a márkádat keresi, találkozhat a legfrissebb visszajelzésekkel és a pozitív ügyfélélmények példáival, amelyek a legjobb fényben tüntetik fel a cégedet.

Kulcsfontosságú véleményoldalak helyi vállalkozások számára

Helyi vállalkozóként vagy ügyfeleid online jelenlétének növelésére törekvő marketingszakemberként gyakran úgy érezheted, hogy egyszerűen nincs elég idő a nap folyamán. Ha ez rád is igaz, akkor megérted, hogy mennyire lényeges a feladatok prioritásainak meghatározása és a figyelem megfelelő helyre irányítása.

Bevezetés az online véleményekbe

Ahogy egyre több választási lehetőség nyílik meg a fogyasztók számára az interneten, úgy válik egyre fontosabbá, hogy megfelelő lépéseket tegyünk vállalkozásunk hírnevének, vagy azon vállalkozások hírnevének kezelésére, amelyekkel marketingszakemberként dolgozunk. Ha ezt nem tesszük meg, akkor valószínűleg nehezebben tudjuk majd tartani a lépést a versenytársakkal.

Lokális Facebook csoport

Lokális marketing facebook csoport