Image

Bevezetés a
helyi keresőoptimalizálásba modul

Megtanulhatod, hogyan is optimalizálhatsz helyhez kapcsolódó kifejezésekre,
hogy azoknak jelenhess meg, akik a te szolgáltatásodat keresik a környékeden.

Konkrét leckék

Menj végig ezeken az anyagokon, hogy megtanulhasd az összes leckét!

Ha online láthatóbb akarsz lenni a helyi fogyasztók számára, meg kell ismerned a helyi keresőoptimalizálást (SEO). A Google keresések 46%-a azok által történik, akik helyi területen termékek, szolgáltatások vagy információk után kutatnak, tehát a helyi keresési jelenlét javítása egyértelműen előnyös lehet az üzletednek.

Akár fizikai boltod van, akár egy adott földrajzi területen működsz, a helyi SEO lehetővé teszi, hogy jobban kapcsolódj az emberekhez a környékeden, városodban. Ez fontos, tekintettel arra, hogy a fogyasztók 81%-a most fordul a Google-hoz a helyi vállalkozások értékeléséhez.

Ha már olvastál néhány cikket a helyi keresési eredmények javításáról, akkor biztosan felbukkant náhány hely, ami már ismerősen cseng. A Google Cégprofil, céges adatbázisok (pl. Aranyoldalak, Cylex, Ittlakunk), Analytics, Facebook ilyen platformok, melyek fontos elemei lesznek helyi előretörésed útján.

Az elmúlt évtizedben egyre fontosabbá vált a helyi vállalkozók számára, hogy kialakítsák és növeljék online jelenlétüket.

Az egyik legjobb módja annak, hogy egy vállalkozás észrevegyék és előnyt szerezzen versenytársaival szemben, ha szerepel a Google Helyi Csomagban.

A Google eszközei különböző dolgokra lettek tervezve, de két termékük szinte azonosnak tűnhet: a Google térképes kereső (Google Local Finder) és a Google Térkép (Google Maps).

Mindkettő helyi üzleti információkat szolgáltat, ami felveti a kérdést—miben különböznek és mikor kedvez egy keresés az egyik eszköznek a másikkal szemben?

A helyi keresési rangsorolás egyre nehezebb lesz napról napra. Miért? A verseny miatt. A Google helyi algoritmusa folyamatosan frissül, hogy a keresési eredmények a lehető legjobban illeszkedjenek a felhasználók keresési szándékához.

A Google algoritmusának helyi keresési eredmények rangsorolására vonatkozó eljárása számos különböző jelzésen alapszik, így nehéz lehet tudni, mely területekre kell koncentrálni. Ahhoz, hogy egy helyi vállalkozás jól rangsoroljon a releváns keresési kifejezések alapján, fontos odafigyelni a helyi SEO rangsor tényezők számos aspektusára.

Bevezetés a helyi keresőoptimalizálásba

Fontos megérteni a helyi keresőoptimalizálás alapjait, mielőtt elmerülnél benne. Ez a rész arra hivatott, hogy útbaigazítást adjon kezdőknek és haladóknak egyaránt a lokális SEO rejtelmeibe.

 

Meg kell néznünk, hogy miben különbözik a helyi keresőoptimalizálás a hagyományostól. Elsőre gondolhatnánk ugyanis, hogy ugyanaz a kettő és a legtöbb szakember el is intézi mindezt ezzel a gondolattal. Ugyanakkor tudnunk kell, hogy míg azonos alapokon nyugszanak, korántsem azonos a kettő és jelentős különbségek mutatkoznak. Természetesen ezeket mind részletesen is meg fogjuk vizsgálni, hiszen érdemes ezeket megismerni.

Ebben a bevezető részben a következő alapvető helyi SEO témákat magyarázom el, amelyekről tudni kell:

Amikor eljutsz ennek a szakasznak a végérhez, közelebb kerülsz a helyi keresés megértéséhez, az elvekhez, hogy aztán a többi leckében elmélyülhess benne.

lokális checklist
Töltsd le a
Lokális Marketing
ellenőrzőlistát!

Siker a helyi marketingben

Bár a SEO gyakorlatok, amelyeket ebben a bevezető részben osztok meg, a helyi marketingre vonatkoznak, mégis bölcs dolog bizonyos hagyományos SEO taktikákat is alkalmazni. Ez segíteni fog egy erős webes jelenléted kialakításában és a vállalkozásodnak a legjobb esélyét adja, hogy felfedezzék.

Miközben előre haladsz az optimalizálási stratégiával, természetes, hogy vállalkozásod weboldala több forgalmat kap, ami több érdeklődést és konverziót eredményez. És amint elkezded látni ezeket az eredményeket, tudni fogod, hogy helyi SEO stratégiád sikeres!

 

 

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport