
Bevezetés a
helyi keresőoptimalizálásba modul
Megtanulhatod, hogyan is optimalizálhatsz helyhez kapcsolódó kifejezésekre,
hogy azoknak jelenhess meg, akik a te szolgáltatásodat keresik a környékeden.
Konkrét leckék
Menj végig ezeken az anyagokon, hogy megtanulhasd az összes leckét!
Ha online láthatóbb akarsz lenni a helyi fogyasztók számára, meg kell ismerned a helyi keresőoptimalizálást (SEO). A Google keresések 46%-a azok által történik, akik helyi területen termékek, szolgáltatások vagy információk után kutatnak, tehát a helyi keresési jelenlét javítása egyértelműen előnyös lehet az üzletednek.
Akár fizikai boltod van, akár egy adott földrajzi területen működsz, a helyi SEO lehetővé teszi, hogy jobban kapcsolódj az emberekhez a környékeden, városodban. Ez fontos, tekintettel arra, hogy a fogyasztók 81%-a most fordul a Google-hoz a helyi vállalkozások értékeléséhez.
Ha már olvastál néhány cikket a helyi keresési eredmények javításáról, akkor biztosan felbukkant náhány hely, ami már ismerősen cseng. A Google Cégprofil, céges adatbázisok (pl. Aranyoldalak, Cylex, Ittlakunk), Analytics, Facebook ilyen platformok, melyek fontos elemei lesznek helyi előretörésed útján.
Az elmúlt évtizedben egyre fontosabbá vált a helyi vállalkozók számára, hogy kialakítsák és növeljék online jelenlétüket.
Az egyik legjobb módja annak, hogy egy vállalkozás észrevegyék és előnyt szerezzen versenytársaival szemben, ha szerepel a Google Helyi Csomagban.
A Google eszközei különböző dolgokra lettek tervezve, de két termékük szinte azonosnak tűnhet: a Google térképes kereső (Google Local Finder) és a Google Térkép (Google Maps).
Mindkettő helyi üzleti információkat szolgáltat, ami felveti a kérdést—miben különböznek és mikor kedvez egy keresés az egyik eszköznek a másikkal szemben?
A helyi keresési rangsorolás egyre nehezebb lesz napról napra. Miért? A verseny miatt. A Google helyi algoritmusa folyamatosan frissül, hogy a keresési eredmények a lehető legjobban illeszkedjenek a felhasználók keresési szándékához.
A Google algoritmusának helyi keresési eredmények rangsorolására vonatkozó eljárása számos különböző jelzésen alapszik, így nehéz lehet tudni, mely területekre kell koncentrálni. Ahhoz, hogy egy helyi vállalkozás jól rangsoroljon a releváns keresési kifejezések alapján, fontos odafigyelni a helyi SEO rangsor tényezők számos aspektusára.