Helyi vállalkozóként vagy ügyfeleid online jelenlétének növelésére törekvő marketingszakemberként gyakran úgy érezheted, hogy egyszerűen nincs elég idő a nap folyamán. Ha ez rád is igaz, akkor megérted, hogy mennyire lényeges a feladatok prioritásainak meghatározása és a figyelem megfelelő helyre irányítása.

Amikor az online véleményprofil fejlesztéséről van szó, számos kulcsfontosságú helyre kell időt szánni. Ide tartoznak az olyan nagy megbízhatóságú véleményoldalak, mint a Google és a Booking, vagy a Trustindex, amelyek a legtöbb felhasználóval és tekintéllyel rendelkeznek, de beleértve a többi jobb véleményoldalakat is. Jelenlét ezeken az oldalakon szélesíti elérhetőségedet és növeli az esélyét annak, hogy észrevesznek.

Ebben a részben elmagyarázom, miért kell használnod:

  • Google Cégprofil vélemények - hamarosan

  • Cylex vélemények - hamarosan

  • Facebook vélemények és ajánlások - hamarosan

  • Apple Vélemények - hamarosan

  • Bing Vélemények - hamarosan

  • Trustindex és továbbiak - hamarosan

Ezek a platformok nyújthatják ma Magyarországon a legnagyobb előnyt helyi vállalkozásának a véleményprofil növelése és a célközönségével való kapcsolatfelvétel szempontjából.

Első lépések az online véleményoldalakkal

Amikor a modul végére érsz, pontosan tudni fogod, mire kell összpontosítanod és hogyan kezdheted jelenléted megalapozását az egyes oldalakon. Emellett jó rálátásod lesz arra is, hogyan használhatod ezeket a platformokat, és hogyan optimalizálhatod erőfeszítéseidet a legjobb eredmények érdekében.

Ne feleddd, hogy véleményprofilod kezelése ezeken az oldalakon nem egyszeri tevékenység. Folyamatos figyelmet kell fordítanod mindegyik felületre, ha továbbra is több véleményt szeretnél szerezni és erősíteni hírnevedet.

Lokális Facebook csoport

Lokális marketing facebook csoport