Minden vállalkozás tulajdonosának célja kell, hogy legyen a kivételes élmény nyújtása minden egyes értékesítés után. Amikor egy ügyfél vagy megbízó pozitív tapasztalatokat szerez, akkor hajlandó lehet ötcsillagos véleményt hagyni a vállalkozásodról anélkül, hogy kérned kellene rá.

Bár lehetséges természetes úton is építeni a véleményprofilodat ezen a módon, jó ötlet aktívan bátorítani az embereket, hogy osszák meg a visszajelzéseiket. Meg fogsz lepődni, hogy mennyi új véleményt kaphatsz csak úgy, hogy udvariasan kéred őket!

Ebben a részben, ami a vélemények generálásáról szól, a következőkről lesz szó:

  • Mi számít az online véleményeknél? - hamarosan

  • Hogyan kérjünk véleményeket - hamarosan

  • Email használata a vélemények kérésére - hamarosan

  • SMS Használata a vélemények kérésére - hamarosan

  • SMS Marketing - Kapcsolattartási adatok és hozzájárulás beszerzése - hamarosan

  • NFC használata vélemények bekérésére

  • Kulcsszavak beépítése a véleményekbe - hamarosan

Ezek mind olyan témák, amelyek fokozni fogják a véleménygenerálási erőfeszítéseidet és lehetővé teszik, hogy a legtöbbet hozd ki az idődből. Különösen fontos odafigyelni a törvényekről és a hozzájárulásról szóló szekcióra, hogy véletlenül se kerülj bajba.

Hogyan szerezhetünk véleményeket a vállalkozásunkhoz

Mint vállalkozó, biztosan tudni akarod, hogyan szerezhetsz több pozitív online véleményt. Amikor eljutsz ennek a résznek a végére, nemcsak azt fogod tudni, hogyan szerezz több véleményt, hanem azt is, hogy hogyan tedd ezt a legértékesebb módon.

Miután elsajátítottad ezt a koncepciót, fel leszel vértezve egy hatékony folyamatos folyamat beállításához. Ez lehetővé teszi számodra, hogy tovább gyűjtsd az új ügyfelek és megbízók visszajelzéseit, ami hosszú távon nagyon sokat segíthet az online jelenléted növelésében.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport