Google vélemények

A véleménykezelés Magyarországi legfontosabb szereplője a Google vélemények, mivel jelenleg ez a legnépszerűbb véleményolvasási platform hazánkban. Több ezer vélemény átnézése és kezelése utáni tapasztalatokat osztok meg ebben a modulban, ami remélem segítségedre lesz megérteni és kezelni a Google felületén érkező véleményeket.

Duplikált említések és adatpontatlanság

Sok dolog lehet, ami félresiklathatja a helyi SEO tevékenységedet: elégtelen vélemények, túl sok negatív visszajelzés, kevés Google Cégprofil (GCP) jel, inkonzisztens NAP (név, cím, telefonszám), és a bejövő linkek hiánya. Egy másik dolog, amit hozzáadhatsz ehhez a listához, amiről lehet, hogy nem is tudtál, a duplikált üzleti listázások.

Miért fontos a NAP következetessége?

Miért fontos a NAP következetessége?

Az online megosztott helytelen információk negatív következményekkel járhatnak a helyi vállalkozásod számára. A NAP (név, cím és telefonszám) említések esetében minden pontatlanság vagy következetlenség veszélyeztetheti a helyi kereső jelenléted és árthat az ügyfelek bizalmának vállalkozásod iránt.

NAP adatok pontossága

NAP adatok pontossága

Az információk pontossága alapvető fontosságú, amikor helyi említéseket építesz, és ez különösen igaz a vállalkozásod nevére, címére és telefonszámára (NAP).

Az említések bemutatása

Megérteni, hogy mi azok a helyi említések és hogyan befolyásolják a helyi keresőmotor-optimalizálást (SEO), kulcsfontosságú bármely professzionális helyi marketing stratégiában.

Mik azok a helyi említések

Mik azok a helyi említések

A helyi említések létrehozása és kezelése helyi említési adatbázisokon keresztül, alapvetően fontos és nélkülözhetetlen feladat egy átfogó helyi SEO stratégia folyamatában. Nélküle nem tudsz olyan eredményt elérni, mint amire vágynál.

Értékelés a közösségi médiában

Értékelés a közösségi médiában

Hogyan használjuk ki a közösségi médiában található véleményeket helyi vállalkozások számára?

Facebook vélemények

Facebook vélemények

A világon ötmilliárd internetező van, és közülük 3,64 milliárdan használnak havonta legalább egy Facebook-terméket. Mint a világ legnagyobb közösségi hálózata, fontos platform a helyi vállalkozások számára is, mind a helyi fogyasztókkal való kapcsolatépítés, mind a hírnév- és véleménykezelés szempontjából.

Az online vélemények előnyei

Az online vélemények előnyei

A helyi vállalkozások számára az online vélemények fontosabbak, mint valaha. Nagyon megbízhatóak, gyakorlatilag minden iparágban elterjedtek, és számos különböző módon nagyon előnyösek a vállalkozásod számára, az értékesítés növelésétől a helyi kereső jelenlét fokozásáig.

Mi a hírnévkezelés?

Mi a hírnévkezelés?

Minden vállalkozás hírnevén múlik, és a mai digitálisan összpontosított világban ez gyakran azt jelenti, hogy minden, amit egy vállalkozásról online mondanak, figyelembe kell venni. Figyelembe véve, mennyire fontosak az online vélemények a fogyasztók és egy vállalkozás keresőmotoros láthatósága szempontjából, nagy hangsúlyt kapnak a vélemények, amikor egy nagyszerű hírnév kiépítéséről van szó. Azonban egy pozitív online hírnév sokkal többet foglal magában, mint csak a vélemények.

Mi az a véleménykezelés

Mi az a véleménykezelés

Az online véleménykezelés a digitális márkád arcának építését jelenti egy-egy online véleményen keresztül. Ennek köszönhetően bárki, aki a márkádat keresi, találkozhat a legfrissebb visszajelzésekkel és a pozitív ügyfélélmények példáival, amelyek a legjobb fényben tüntetik fel a cégedet.

Kulcsfontosságú véleményoldalak helyi vállalkozások számára

Kulcsfontosságú véleményoldalak helyi vállalkozások számára

Helyi vállalkozóként vagy ügyfeleid online jelenlétének növelésére törekvő marketingszakemberként gyakran úgy érezheted, hogy egyszerűen nincs elég idő a nap folyamán. Ha ez rád is igaz, akkor megérted, hogy mennyire lényeges a feladatok prioritásainak meghatározása és a figyelem megfelelő helyre irányítása.

Bevezetés az online véleményekbe

Bevezetés az online véleményekbe

Ahogy egyre több választási lehetőség nyílik meg a fogyasztók számára az interneten, úgy válik egyre fontosabbá, hogy megfelelő lépéseket tegyünk vállalkozásunk hírnevének, vagy azon vállalkozások hírnevének kezelésére, amelyekkel marketingszakemberként dolgozunk. Ha ezt nem tesszük meg, akkor valószínűleg nehezebben tudjuk majd tartani a lépést a versenytársakkal.

Üzenetküldés és csevegés funkciók

A millenium és Z generáció, már csak írásban kommunikál? A Google Cégprofil üzenetküldés és chat funkciója erre hivatott megoldást kínálni.

Google Cégprofil termékek és szolgáltatások

Google Cégprofil termékek és szolgáltatások

Add és kezelj Google Cégprofil termékeket és szolgáltatásokat

A Google Cégprofil (korábban Google Cégem) termékei és a GBP szolgáltatásai lehetőséget biztosítanak a vállalkozások számára, hogy bemutassák termékeiket és szolgáltatásaikat a potenciális ügyfeleknek.

Google kérdések és válaszok

Google kérdések és válaszok

Google Kérdés és Válasz: Hogyan használd a Kérdés és Válasz funkciót a Google Cégprofilban?

Google posztok és frissítések

Google posztok és frissítések

Google Bejegyzések: Hogyan Készíts Jobb Google Cégprofil Frissítéseket

A Google Cégprofil Bejegyzéseket (korábban Google Cégemként ismert) a Google 2017-ben vezette be, és azóta rengeteg "Hogyan Használjuk a Google Bejegyzéseket" tartalmat írtak és tettek közzé az interneten. Mivel a Google rendszeresen változtatja a Google Bejegyzések megjelenítésének módját, azok elérhetőségét, megjelenésüket különböző eszközökön és platformokon, sőt még a funkcionalitásukat is, ezért összeállítottunk neked egy útmutatót, hogy ez legyen a "mindenben egy" megoldásod (amihez mindig visszatérhetsz) a Google Cégprofil Bejegyzések legjobb kihasználásához.

Google Cégprofil videók kezelése

Google Cégprofil videók kezelése

Mindenki tudja, hogy a képek és videók hozzáadása bármely webes tartalomhoz felkelti az emberek figyelmét és növeli az érdeklődést. Ugyanez igaz a Google Cégprofilodra is (korábban Google Cégemként ismert). A Google nyíltan kommunikálja, hogy a képek és bejegyzések hozzáadása a Google Cégprofilodhoz segít a látogatóknak vizuális információt nyújtani a cégedről – és ki ne szeretné ezt? Valójában a Google szerint azok a vállalkozások, amelyek rendszeresen frissítik képeiket, általában több kattintást kapnak a weboldalukra.

Véleménybekérés NFC technológiával

Véleménybekérés NFC technológiával

Az NFC, vagyis a közelítő kommunikációs technológia, már nem csak a fizetési tranzakciók világában játszik fontos szerepet, hanem a vállalkozások és ügyfeleik közötti interakciókban is egyre inkább teret hódít. E blogbejegyzésben arra világítok rá, miként használható az NFC a vásárlói vélemények gyűjtésére és miért olyan létfontosságú ez a visszajelzés a cégek számára.

Vélemények generálása

Minden vállalkozás tulajdonosának célja kell, hogy legyen a kivételes élmény nyújtása minden egyes értékesítés után. Amikor egy ügyfél vagy megbízó pozitív tapasztalatokat szerez, akkor hajlandó lehet ötcsillagos véleményt hagyni a vállalkozásodról anélkül, hogy kérned kellene rá.

Nyitvatartási idő hozzáadása és beállítása

Nyitvatartási idő hozzáadása és beállítása

Hogyan kezelheted a nyitvatartási idődet a Google Cégprofilon? Nem is gondolnád, milyen fontos adatok ezek és hány betérő vásárlótól eshetsz el emiatt!

Képzeld el a szituációt.

Kutyatulajdonos vagy és a "jófiúnak" jutifalatok kellenek. Megnézed az állatkereskedés Google Cégprofil (korábban Google Cégem néven ismert) listáját, amely szerint nyitva van a kiválasztott üzlet. Átmész a városon jutifalatokért, de kiderül, hogy az állatkereskedés ZÁRVA van.

Cégprofil kategóriák kiválasztása

Cégprofil kategóriák kiválasztása

Hogyan válasszuk ki a helyes Google Cégprofil kategóriákat? A megfelelő elsődleges és másodlagos Google Cégprofil (korábban Google Cégem) kategóriák kiválasztása erősítheti a helyi keresési rangsorolásodat. De számos kategória közül választhatunk, és új kategóriák folyamatosan kerülnek hozzáadásra, míg a régieket eltávolítják, ezért ez a folyamat nem olyan egyszerű, mint elsőre látszik.

Google Cégprofil leírás elkészítése útmutató

Google Cégprofil leírás elkészítése

Hogyan írjunk leírást a Google Cégprofilhoz? A leírási funkció a Google Cégprofilon belül (korábban Google Cégem) minden helyi vállalkozási listázás kulcseleme, mivel tájékoztatja a kereső felhasználót az üzletről és az általa kínált termékekről vagy szolgáltatásokról. Ebben a modulban azt tanuljuk meg, hogyan készítheted el a Cégprofil leírásodat.

Google Cégprofil konverziós tényezők

Google Cégprofil konverziós tényezők

Miért választják az emberek a szolgáltatásodat, miután megtekintették a Google Üzleti Profilodat?

Sok lehetséges ok van erre. Nézzük meg az összes Google Cégprofil funkciót, amely befolyásolhatja a Google Üzleti Profilok konverziós arányait. Minden olyan dolog, amit figyelembe szeretnél venni, ha Google Üzleti Profil Auditot végzel.

Google Gégprofil optimalizálás

Hogyan optimalizáljuk a Google Üzleti Profilt? Mindent összeszedtem ebben a tudástár blokkban!

Miután a Google Cégprofil (korábban Google Cégem) beállításra került, ellenőrizve és kiegészítve vállalkozásának információival, meg akarja kezdeni a listázásának optimalizálását. Ez elengedhetetlen, ha javítani szeretné a Google Cégprofil (GBP) listázásának esélyeit a releváns helyi keresési eredmények szempontjából. Valójában ezt a helyi SEO ellenőrzőlistájának kiemelt prioritású feladatának kell tekinteni.

Szolgáltatási területtel rendelkező vállalkozás a Google Cégprofilban

Szolgáltatási területtel rendelkező vállalkozás a Google Cégprofilban

A Google saját szavaival, a Google Cégrofil (korábban Google Cégem) több, mint egy egyszerű üzleti listázás.

Az ingyenes profil lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy könnyedén kapcsolatba lépjenek az ügyfelekkel a Google Keresés és Térkép alkalmazásokon keresztül, és gyakorlatilag elengedhetetlen, ha online forrásból új ügyfeleket szeretnél hozni fizikai vállalkozásodba.

Google Cégprofil szerkesztése útmutató

Google Cégprofil szerkesztése

A Google Cégprofilod (korábban Google Cégem) információjának pontosan és naprakészen tartása segít a vásárlóknak és a Google-nek egyaránt.

Ahogyan a weboldaladat, úgy a cégprofilodat is aktívan kezelni és optimalizálni akarod, hogy a vásárlóidat tájékoztatni tudd minden változásról vagy frissítésről a vállalkozásodban. És hogy esélyt adj neki arra, hogy potenciális vásárlókból érdeklődőkké és ideálisan vállalkozásod hosszú távú vásárlóivá váljanak!

Több helyszínes Google Cégprofil hitelesítés

Több helyszínes Google Cégprofil hitelesítés

A Google Cégprofilok (korábban Google Cégem) kezelése egy több helyszínnel rendelkező vállalat számára sokkal bonyolultabbnak tűnhet, mint az egyetlen helyszínnel rendelkező listázások kezelése. Szerencsére a Google folyamatosan bővíti a funkciókat és támogatást nyújt vállalati márkáknak és ügynökségeknek, ezzel segítve a több helyszínnel rendelkező vállalatokat a GBP listázásokban.

A Google Cégprofil előnyei

A Google Cégprofil előnyei

A Google évente tucatnyi új terméket és eszközt fejleszt, így természetes, hogy néhány megmarad, míg mások nem lépik túl a béta szakaszt. A Google Cégprofil (korábban Google Cégem néven ismert) az egyik sikersztori. Sőt, annyira, hogy "kötelező" státuszba került minden helyi vállalkozás számára, amely ki szeretne jobb pozícióba kerülni a helyi keresési eredményekben.

Mi az a Google Cégprofil?

Mi az a Google Cégprofil?

Elgondolkodtál azon valaha, hogy a Google hogyan tudja megmutatni neked egy üzletet vagy szolgáltatást a közeledben, még akkor is, ha nem adsz hozzá 'a közelemben' kifejezést a keresésedhez?

Ez nem keresőmotoros varázslat. Sok helyi vállalkozás, amely megjelenik a Google keresési eredményeiben, egyszerűen csak egy dolgot tett: igénybe vette a Google Cégprofil szolgáltatást (korábban ismert mint Google My Business/ Google Cégem).

Bevezetés a Google Cégprofil világába

Mielőtt kihasználhatnád a Google Cégprofil (korábban ismert mint Google Cégem) adta előnyöket a helyi marketing stratégiádban, először is meg kell értened, pontosan mi is ez, és miért olyan fontos.

Lokális keresőoptimalizálás jelentés készítése

Lokális keresőoptimalizálás jelentés készítése

Lokális SEO jelentések létrehozása, amelyeket a fizikai boltokkal rendelkező ügyfelek megértenek és számukra is relevánsak, nem egyszerű, de fontos feladat. Itt jönnek képbe a lokális SEO eszközök, amelyek megkönnyítik a munkát. Ez a tananyag első sorban helyi keresőmarketing ügynökségeknek szól, hogy könnyebben dolgozhassanak a helyi vállalkozásokkal.

Lokális SEO audit

Lokális SEO audit

Egy lokális SEO audit feladat elvégzése után nyugodt lehetsz, hogy mindent megtettél annak érdekében, hogy a helyi forgalom számára a lehető legláthatóbb legyél. Emellett lehetőséget ad arra is, hogy azonosítsd és orvosold azokat az alapvető problémákat, amelyek könnyebbé teszik versenytársaid számára, hogy megelőzzenek a helyi keresésben.

 

A mai fogyasztók számára természetes, hogy a Google-hoz fordulnak, amikor helyi üzletről, szolgáltatásról vagy termékről van szó.

Lokális keresőoptimalizálás szolgáltatások, amelyek eredményeket hoznak

Lokális keresőoptimalizálás szolgáltatások, amelyek eredményeket hoznak

Egy eredményközpontú helyi SEO-kampány lefolytatása időigényes folyamat lehet a megvalósítandó feladatok nagy száma miatt, összeszedtem milyen szolgáltatásokra lesz szükséged. Egy igazán hatékony stratégia könnyen tartalmazhat egy tucatnyi vagy annál is több taktikát. A legtöbbet konzisztens módon és legjobb gyakorlatok szerint kell végrehajtani, ami azt is jelenti, hogy időt kell szakítanod a helyi SEO megismerésére és az algoritmus-frissítések követésére.

Helyi SEO menedzsment

Az előzőekben megtanultad, hogyan kezdj el a helyi SEO-t. De a feladatok egyensúlyban tartása és a projektek menedzselése is kihívás lehet. Ez különösen valószínű, ha új vagy a témában, vagy olyan vállalkozással dolgozol, amelynek több telephelye van. Ezt szeretném feloldani ebben a fejezetben, ahol a helyi SEO menedzsmentről lesz szó.

Vállalkozás több telephellyel

Vállalkozás több telephellyel

Az egyetlen telephelyű, fizikai boltok weboldalának optimalizálása a helyi keresési eredmények számára kihívást jelenthet – de ez jelentősen bonyolultabb, ha egy vállalkozásnak száz vagy akár ezer telephelye is van.

Lokalizált aloldal

Lokalizált aloldal

A helyszínoldalak elengedhetetlenek a több helyszínen működő vállalkozások számára. Egyedi és értékes tartalommal ezek az oldalak rangsorolhatnak a keresőmotorokban és vonzhatnak ügyfeleket. Ehhez azonban erős SEO-stratégiára van szükség. Ellenkező esetben fennáll a veszélye, hogy alacsony értékű, ismétlődő URL-ekkel túlterheljük a weboldalt. Ebben az útmutatóban végigvezetünk, hogyan optimalizáld a helyszínoldalaidat a helyi SEO siker érdekében.

Lokális kulcsszókutatás

Lokális kulcsszókutatás

A kulcsszó-kutatás az egyik legfontosabb alappillére a lokális marketing sikernek bármely helyi vállalkozás számára, amely nagyobb láthatóságot céloz meg a helyi keresési eredményekben.

Ha olyan módszereket keresel, amelyekkel javíthatod a helyi weboldalad láthatóságát a helyi találati listán, vagy egyszerűen csak beállítanád a helyi rangsor követését, egy jól szervezett helyi kulcsszó-kutatási folyamat az első lépés ennek eléréséhez.

Lokális linképítés hatékonyan

Lokális linképítés hatékonyan

Ha egy helyi vállalkozást marketingelsz online, minőségi helyi linkek szerzése nem csak a helyi SEO szempontjából jó, hanem az üzlet szempontjából is.

Lehet, hogy nem azon tűnődsz, hogy „még mindig releváns-e a linképítés a SEO számára?”, de talán azon, hogy valóban megéri-e befektetni olyan linkek építésébe, amelyek nem hoznak azonnali SEO előnyöket.

Említés

A helyi hivatkozások (local citations) fontosságát már régóta ismerik azok a helyi vállalkozások, akik online is sikeresek szeretnének lenni. Bár valószínűleg nem közvetlenül befolyásolják az értékesítést vagy a konverziókat, mindenképpen segítenek egy helyi vállalkozás online jelenlétének megalapozásában és fejlesztésében. Ha fontolgatod az említések létrehozását, érdemes megismerned, mi is ez pontosan és hogyan működik.

Véleménykezelés tudásbázis

Az online vélemények kulcsfontosságú elemei egy vállalkozás pozitív hírnevének felépítésének, de a Google algoritmusa is nagy jelentőséget tulajdonít neki. Tehát, ha helyi vállalkozóként vagy helyi vállalkozásokkal dolgozó marketingesként szeretnél sikerrel járni, meg kell ismerned ezt az elengedhetetlen folyamatot. Amint megértetted a folyamatot, azonnal el akarod majd kezdeni a véleménykezelő szoftverek használatát a vélemények szerzéséhez, kezeléséhez és nyomon követéséhez.

Google Cégprofil

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

A Legteljesebb Google Üzleti Profil Útmutató

Mint egy helyi vállalkozás tulajdonosa, vagy egy olyan marketingessel, aki helyi ügyfelekkel dolgozik, valószínűleg már tisztában vagy a Google Üzleti Profil (korábban ismert mint Google My Business) jelentőségével.

Lokális keresőoptimalizálás: Hogyan kerülj előrébb a lokális keresésekben

Ha egy helyi vállalkozást üzemeltetsz és nem foglalkozol a webes jelenléted optimalizálásával, akkor valószínűleg nehezen fogsz észrevehetővé válni az interneten. Ez azt jelenti, hogy potenciálisan rengeteg vásárlót vagy ügyfelet veszíthetsz el. És persze, ami a te veszteséged, az valaki más nyeresége lesz.

Helyi keresőoptimalizálási rangsorolási tényezők

Helyi keresőoptimalizálási rangsorolási tényezők 2024

A helyi keresőoptimalizálás során hogyan rangsorol a Google 2024-ben? A Google algoritmusának helyi keresési eredmények rangsorolására vonatkozó eljárása számos különböző jelzésen alapszik, így nehéz lehet tudni, mely területekre kell koncentrálni. Ahhoz, hogy egy helyi vállalkozás jól rangsoroljon a releváns keresési kifejezések alapján, fontos odafigyelni a helyi SEO rangsor tényezők számos aspektusára.

Ahogyan egyre több helyi vállalkozás felismeri a SEO fontosságát, természetesen egyre nehezebb lesz jól rangsorolni a keresőmotorok eredményoldalain (SERP-eken). Ahogy a keresési siker felé törekvés egyre versenyképesebbé válik, annál értékesebbé válik a SERP-eken való dominancia megértése.

A Google helyi keresési algoritmusának megértése

A Google helyi keresési algoritmusának megértése

A helyi keresési rangsorolás egyre nehezebb lesz napról napra. Miért? A verseny miatt. A Google helyi algoritmusa folyamatosan frissül, hogy a keresési eredmények a lehető legjobban illeszkedjenek a felhasználók keresési szándékához.

SEO szakértőként és digitális marketingszakemberekként tudatában kell lennünk ezeknek a frissítéseknek, és képesnek kell lennünk gyorsan változtatni vagy módosítani a stratégiánkat az algoritmusnak megfelelően. Ha nem tesszük, egy szempillantás alatt elveszíthetjük a helyi keresési láthatóságunkat. Ez a haladó szintű útmutató, amely segít megérteni a helyi keresési algoritmust, bemutatja a három fő rangsorolási pillért, így te, mint én is, lépést tarthatsz a versenytársakkal és tudni fogod, mire kell figyelni.

Térkép és térképes kereső

Google Térkép és Térképes Kereső felfedezése

A Google eszközei különböző dolgokra lettek tervezve, de két termékük szinte azonosnak tűnhet: a Google térképes kereső (Google Local Finder) és a Google Térkép (Google Maps).

Mindkettő helyi üzleti információkat szolgáltat, ami felveti a kérdést—miben különböznek és mikor kedvez egy keresés az egyik eszköznek a másikkal szemben?

Google Helyi Csomag

Google Helyi Csomag (Local Pack): Mi az és Hogyan Működik?

Az elmúlt évtizedben egyre fontosabbá vált a helyi vállalkozók számára, hogy kialakítsák és növeljék online jelenlétüket. Ennek fő oka az, hogy az online márkaismertség építése gyorsan növelheti az offline világban történő eladásokat.

Az egyik legjobb módja annak, hogy egy vállalkozás észrevegyék és előnyt szerezzen versenytársaival szemben, ha szerepel a Google Helyi Csomagban.

Kulcsfontosságú helyi keresőoptimalizálás felületek

Kulcsfontosságú helyi keresőoptimalizálás felületek

Ha már olvastál néhány cikket a helyi keresési eredmények javításáról, akkor biztosan felbukkant náhány hely, ami már ismerősen cseng. A Google Cégprofil, céges adatbázisok (pl. Aranyoldalak, Cylex, Ittlakunk), Analytics, Facebook ilyen platformok, melyek fontos elemei lesznek helyi előretörésed útján.

Miért fontosak ezek a helyek? Mindegyik segíti/befolyásolja a helyi keresések rangsorát, illetve már maga a platform is hozhat vásárlókat az üzletedbe. Rendszeresen kell tehát használnod őket miközben a lokális keresőoptimalizálással fejleszted omline jelenléted.

Helyi SEO előnyei

A helyi SEO előnyei

Ha egy helyi vállalkozó vagy, lehet, hogy úgy érzed, nincs értelme időt és pénzt befektetni a Google jelenléted optimalizálásába, ha olyan nagyvállalatokkal kell versenyezned, mint a Booking és az Alza a legfelső helyezésekért. Ez igaz lehet a fő organikus listázásokra, de nem a helyi keresésre.

Mi az a helyi SEO

Mi az a helyi SEO?

Ha online láthatóbb akarsz lenni a helyi fogyasztók számára, meg kell ismerned a helyi keresőoptimalizálást (SEO). A Google keresések 46%-a azok által történik, akik helyi területen termékek, szolgáltatások vagy információk után kutatnak, tehát a helyi keresési jelenlét javítása egyértelműen előnyös lehet az üzletednek.

Bevezetés a helyi keresőoptimalizálásba

Fontos megérteni a helyi keresőoptimalizálás alapjait, mielőtt elmerülnél benne. Ez a rész arra hivatott, hogy útbaigazítást adjon kezdőknek és haladóknak egyaránt a lokális SEO rejtelmeibe.

Lokális keresőoptimalizálás (SEO) teljeskörű útmutató 2024


A lokális keresőoptimalizálás (SEO) azzal foglalkozik, hogy egy helyi vállalkozás online láthatóságát fokozza, valamint annak honlapja több kattintást és konverziót érjen el.

Vannak különféle helyi SEO eszközök, amelyek segítségével nyomon követhetjük, hogyan teljesítünk, valamint számos taktika, amelyet elsajátíthatunk.

Domain választás tanulmány: szakértői tippek a megfelelő domainnév kiválasztásához

A cikben részletesen megismerheti a sikeres domain választás kulisszatitkait. Egy modern honlap esetében a látogatók, potenciális vásárlók és ügyfelek első benyomása a domain nevétől függ. Ezért kiemelten fontos, hogy megfelelően megválassza a domain nevét. Nézzük meg, milyen szempontokat érdemes figyelembe venni ebben a folyamatban.

Google Cégprofil fotók kezelése útmutató

Google Cégprofil fotók kezelése

Az első benyomások számítanak, és ez az online világban is ugyanúgy igaz, mint a valóságban. Így van ez a Google Cégprofil fotóknál is.

Az internetezők alapvetően vizuális lények, az emberi agy felületének körülbelül 50%-a a vizuális információ feldolgozására van fenntartva. A képek és vizuális elemek sokkal erőteljesebbek és könnyebben érthetők, mint a pusztán szöveges információ, emellett könnyebben emlékezhetünk is rájuk. Az e mögötti adatokat itt találhatod.

Márka a Google Cégem felületén

Márka a Google Cégem felületén

Céged márkáján nem véletlenül dolgozol és ezt a Google meg is hálálja, ha következetesen teszed. Nézzük meg a Google Cégprofil statisztikákon belül a "Hogyan keresnek rá az ügyfelek a vállalkozásra?" funkciót. Hogyan teljesít a márkád és szolgáltatásaid a Google felületein.

Google Cégem vélemények és értékelések teljes útmutató

Google Cégem vélemények és értékelések teljes útmutató

Google Cégem vélemények és értékelések kezeléséről, írásáról, törléséről szerzéséről szóló teljes, mindenre kitérő és folyamatosan frissülő útmutatót olvashatod. Magyarországon először kezdtem foglalkozni a Lokális marketinggel, aminek szerves része a Cégem felület és a vélemények.

Google Cégem változtatásai a COVID-19-re

Google Cégem változtatásai a COVID-19-re való reagálásként

Reagált a Google a cégeknek kialakított felületén a vírus miatt kialakult helyzetre.

struktúrált adatok
Featured

Schema Markup és a lokális keresőoptimalizálás

A Schema Markup egy eszköz, aminek segítségével bizonyos adatokról megmondhatod a keresőmotoroknak, hogy pontosan mik azok. Így adhatod meg lokális adataidat a robotoknak, amik utána behelyeznek adatbázisaikba, így optimalizálva keresőkre is honlapodat.

A lokális adataid is ilyen részek, aminek a lokális keresőoptimalizálás területén is nagy haszna lesz.

Mi az a helyi vállalkozás?
Featured

Mi az a helyi vállalkozás? [infografika]

Helyi vállalkozás köré épül a helyi marketing, így fontos tisztában lennünk a három alapvető típusával, hogy érdemes e foglalkozni ezzel a népszerűsítő eszközzel.

Google vélemény törlése
Featured

Google Cégem vélemény törlése

Hogyan lehet törölni a Google Cégprofil felületén lévő véleményeket? Az általunk írt véleményt bármikor törölhetjük, viszont cég esetén nem minden esetben tilthatjuk le a véleményezett üzletet, de van rá módszer. Megmutatom, hogyan kezeld és töröld a nemkívánatos megnyílvánulásokat.

Google Cégem regisztráció
Featured

Google cégem regisztráció és beállítás

A Google Cégprofil (régebben Google Cégem) regisztráció ingyenes és egy fiók elkészítése alapvetően nem nehéz feladat. Persze a megfelelő beállításokhoz és a jó rangsorolás eléréséhez sokkal összetettebb műveleteket kell elvégezni, mégis az alapvető adatlapot könnyű lesz elkészíteni. Megmutatom, hogyan tudod regisztrálni magadat a Google Business Profile felületre.

ikonok és honlapkészítés

Ikonok és a honlapkészítés

Az ikonok használata honlapkészítés során több célt szolgál: részletgazdagságot, tartalom jobb megértését, navigáció segítését, figyelem felkeltését. Vizsgáljuk meg az ikonokat közelebbről.

Aktivizálja honlapja látogatóit

A "cselekvésre való ösztönzés" segítségével érheti el, hogy látogatói az aktív közreműködő szerepébe léphessenek, azaz tegyenek is valamit honlapján. A cselekvés ugyanis közelebb viszi őket a kapcsolatteremtéshez, illeve a vevővé alakuláshoz. A cselekvés lehet egy tanulmány letöltése, egy érdekes cikk megnézése, vagy egy "Like" a Facebook oldalán.

Arculattervezés pszichológiája

Az arculattervezés alapja egy céges logó, amire építkezve kialakítható a teljes céges megjelenés. A megjelenésnek tökéletesen azonosítania kell bennünket, jellemeznie kell tevékenységünket, egyedivé és felismerhetővé kell tennie. Éppen ezért az arculattervezés nem csupán grafikai, hanem tipográfiai, marketing és vizális kommunikációs feladat.

Keresőbarát átirányítás

Próbálja ki, hogy honlapjának átirányítása keresőbarát módon történik e. Nem kell mást tennie, mint beütni az átirányított URL-t az alsó mezőbe, és az eszköz megmutatja minden rendben van e.

Étlap tervezés

Egy étteremnek nélkülözhetetlen egy étlap. A vendég mindig megnézi, így az étlap tervezés alkalmával arculatba illő, jól átlátható mély benyomást tevő designra van szükség.

Könyv tördelés

A könyv az ember legjobb barátja! Állítják, és igazuk van, mert nem sértődik meg, akármikor fordulhatunk hozzá, szórakoztat, ha egyedül vagyunk. A rossz betűtípus választása, a sorok szabálytalan szedése a szem fáradtságát okozza. Leírom, hogyan lehet-e szépet és használhatót alkotni.

Katalógus készítés

katalógus készítésA képek és a szöveg összhangja adja meg egy katalógus ?ütősségét?. Ami ránézésre egyszerűnek tűnik, ott a kis részletek pontos és ötletes együttese érezteti a tökéletességet, és adja át a mondanivalót. Titok nincs. A tipográfiai szabályok használata, és rutin teszi képessé a grafikust arra, hogy igényes munkát adjon ki a kezéből.

Névjegykártya készítés

A "szükséges eszköz" helyett, amit majd a gyorsnyomda elkészít, legyen inkább a cég értékeivel, marketing kommunikációjával megegyező névjegykártya tulajdonosa, hiszen mi van akkor, ha egy konferencia után csupán a névjegy az, ami emlékeztetni fog, hogy kik is voltunk?

Szórólap készítés lépései

Szórólap készítés lépései

szórólap készítés lépéseiKidolgoztunk egy módszert, hogy minél hatékonyabban és olcsóbban készüljön el szórólapja. Mindezt úgy, hogy ne menjen az eredményesség rovására!

Hatékony szórólap ismérvei

hatekony_szorolap_ismerveiElsőre talán könnyűnek tűnik egy szórólap tervezése, igazából viszont komoly tipográfiai tudás és emberismeret szükséges hozzá! A szórólap minta elkészítésekor mi mindezt figyelembe vesszük, de most Önnek is eláruljuk, hogy eddigi, vagy jövőbeni szórólapjait ellenőrizni tudja.

Drága vagy olcsó szórólap

draga_olcso_szorolapEgy szórólap ára több tényezőtől függ: a példányszámtól, papírtól és a használt színektől. Ezek a paraméterek külön-külön alakíthatók, így az árak lehetnek olcsóak, vagy ez egekbe is szökhetnek. Már a szórólap készítés alkalmával érdemes tudni a kívánságokat.

Szórólap árajánlatkérés tanácsok

szorolap_arajanlatPontos árajánlat kéréssel elsőre megtalálja a közös nevezőt a szórólap készítő céggel. Az árajánlat kérésnél Ön is átgondolhatja kívánságait és céljait, mit vár el a tervezőtől és a szóróanyagtól.

Szórólap tervezés egyszerűen

Hatékonyság szempontjából sem mindegy, hogyan van megtervezve szórólapja! Kérjen tőlünk árajánlatot, dolgoztasson igényesen, mert a rossz munka a szórólap eldobásához vezet!

Logó tervezés menete

A logótervezés menete egy kreatív folyamat, amely több lépésből áll. Ebben a blogbejegyzésben bemutatok néhány fontos lépést, amelyekre érdemes odafigyelni a logótervezés során.

Mitől függ a logótervezés ára?

A logótervezés az egyik legfontosabb eleme egy vállalkozás arculatának. A jól megtervezett logó segít megkülönböztetni a céget másoktól, és hozzájárul a brand építéséhez. Azonban sokak számára kérdéses, hogy mennyibe kerül egy logótervezés. Az árak számos tényezőtől függenek, amelyeket az alábbi alcímekben foglaltam össze.

Logó tervezés

A logó egy vállalkozás arculatának kulcsfontosságú eleme, mivel egyedi és könnyen felismerhető megjelenésével segíti a vállalkozást az ügyfelek számára megjegyezhetővé válni, valamint a versenytársaktól való megkülönböztetésében. A logóval rendelkező vállalkozások általában profibb és megbízhatóbb benyomást keltenek az emberek szemében, ami pozitív hatással van az üzleti tevékenységre.

Arculattervezés és logótervezés arculati kézikönyvel

Az arculattervezés egy olyan folyamat, amely során egy vállalkozás, márka vagy termék vizuális megjelenésének összes elemét megtervezik és összehangolják. Az arculat az egyik legfontosabb eszköz a márkák megkülönböztetésére a versenytársaktól, és a sikerhez elengedhetetlen. Ebben a blogbejegyzésben megvizsgáljuk az arculattervezés alapjait, azokat az elemeket, amelyeket fontos figyelembe venni a hatékony arculattervezés érdekében.

Illusztrációk használata különböző kiadványokban

Nem mindegy, hova helyezzük el a képeket. A tipográfia külön foglalkozik az illusztrációk helyzetével, használatuk szabályaival. Olvasási szokások, emberi viselkedések figyelembe vételével alakítsuk ki kiadványunkat!

Honlap használhatósági kritériumai II.

Hogyan használjuk a - nem elhanyagolható - marketinget? Miként rendeljünk hangokat a honlaphoz? Milyen legyen a honlap legfontosabb eleme:
a szöveg? Ha a szabályokat követjük, nem fogunk mellé, és a látogatottsági statisztika megmutatja látogatóink háláját.

Honlap használhatósági kritériumai I.

Egy honlap nem a készítőjének szól! Attól, hogy neki tetszik, nem biztos, hogy másoknak is ugyanaz lesz a véleménye. Egy olyan kérdéssort állítottam össze, amin végigmenve egyértelműen kiderül egy honlapról, használható-e.

Nyomdai előkészítés szolgáltatás

A grafikai tervezés fontos szerepet játszik a vállalkozások arculatának kialakításában és a potenciális ügyfelek megszerzésében. A grafikai szolgáltatások széles körét kínálják, beleértve az arc- és logótervezést, szórólapok, katalógusok, menük és névjegykártyák készítését.

A proSign lett a második 2006 honlapoptimalizáló versenyén

Második helyezett lett a ProSign az ország első keresőoptimalizálási versenyén. Sokáig vezettünk, án az utolsó hónap tétlensége meghozta a lemaradást. AZért szép eredmény!

Örömmel írtuk meg grafikai tervezésről szóló kikkeinket, ugyanis több, mint 10 éven keresztül egyik fő tevékenységi körülk volt a terület.

Frissített cikkeinkkel reméljük, hogy sok hasznos információt adhatunk át a területről!

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport
© 2024 ProSign