Tudásanyag az online marketingben való fejlődésedhez
Ingyenes cikkek és segédanyagok
YouTube csatorna
Marketing videók, szakmai beszélgetések a SzállásMarketing csatornáján.
Blog
SzállásMarketing blogunk marketingről, esettanulmányokról gyakorlati tanácsokkal.
Facebook csoport
Szakmai közösség a Turizmus online marketing világában csoporttalálkozókkal.

Márka a Google Cégem felületén
Céged márkáján nem véletlenül dolgozol és ezt a Google meg is hálálja, ha következetesen teszed. Nézzük meg a Google Cégem statisztikákon belül a "Hogyan keresnek rá az ügyfelek a vállalkozásra?" funk...
Tovább...
Google Cégem vélemények és értékelések teljes útmutató
Google Cégem vélemények és értékelések kezeléséről, írásáról, törléséről szerzéséről szóló teljes, mindenre kitérő és folyamatosan frissülő útmutatót olvashatod. Magyarországon először kezdtem foglalk...
Tovább...
Google Cégem változtatásai a COVID-19-re való reagálásként
Reagált a Google a cégeknek kialakított felületén a vírus miatt kialakult helyzetre.
...
Tovább...
Schema Markup és a lokális keresőoptimalizálás
A Schema Markup egy eszköz, aminek segítségével bizonyos adatokról megmondhatod a keresőmotoroknak, hogy pontosan mik azok. Így adhatod meg lokális adataidat a robotoknak, amik utána behelyeznek adatb...
Tovább...![Mi az a helyi vállalkozás? [infografika]](/images/stories/lokalis-marketing/helyi-vallakozas.jpg)
Mi az a helyi vállalkozás? [infografika]
Helyi vállalkozás köré épül a helyi marketing, így fontos tisztában lennünk a három alapvető típusával, hogy érdemes e foglalkozni ezzel a népszerűsítő eszközzel.
...
Tovább...
Google Cégem vélemény törlése
Hogyan lehet törölni a Google Cégem felületén lévő véleményeket? Az általunk írt véleményt bármikor törölhetjük, viszont cég esetén nem minden esetben tilthatjuk le a véleményezett üzletet, de van rá ...
Tovább...
Google cégem regisztráció és beállítás
A Google cégem regisztráció ingyenes és egy fiók elkészítése alapvetően nem nehéz feladat. Persze a megfelelő beállításokhoz és a jó rangsorolás eléréséhez sokkal összetettebb műveleteket kell elvégez...
Tovább...
Ikonok és a honlapkészítés
Az ikonok használata honlapkészítés során több célt szolgál: részletgazdagságot, tartalom jobb megértését, navigáció segítését, figyelem felkeltését. Vizsgáljuk meg az ikonokat közelebbről.
...
Tovább...Aktivizálja honlapja látogatóit
A "cselekvésre való ösztönzés" segítségével érheti el, hogy látogatói az aktív közreműködő szerepébe léphessenek, azaz tegyenek is valamit honlapján. A cselekvés ugyanis közelebb viszi őket a kapcsola...
Tovább...Arculattervezés pszichológiája
Az arculattervezés alapja egy céges logó, amire építkezve kialakítható a teljes céges megjelenés. A megjelenésnek tökéletesen azonosítania kell bennünket, jellemeznie kell tevékenységünket, egyedivé é...
Tovább...Keresőbarát átirányítás
Próbálja ki, hogy honlapjának átirányítása keresőbarát módon történik e. Nem kell mást tennie, mint beütni az átirányított URL-t az alsó mezőbe, és az eszköz megmutatja minden rendben van e.
...
Tovább...A sárga szín
Önnek a sárga a kedvenc színe? Ez esetben nincs gondja a boldogsággal és a baráti beszélgetésekkel. Esetleg a finom falatoka...
Tovább...A vörös szín
Szereti a vöröset? Akkor Ön dinamikus és szereti az erős ételeket. Ugyanakkor többet fizet majd autója biztosítására. ...
Tovább...A színek csoportosítása
A színek száma szinte végtelen. A könnyebb eligazodás kedvéért csoportokba osztották őket. Többféle csoportosítást ismerünk, ezeket mutatjuk be. Különböző csoportok használatával más-más hatást érünk ...
Tovább...Bevezetés a szín világába
A PROSIGN színekkel foglalkozó cikksorozatában megismerkedhet a színek előnyeivel és veszélyeivel, világtájakon elterjedt ku...
Tovább...
Szabványos papír méretek
Milyen méretben érdemes szórólapot és egyéb nyomdai terméket tervezni? Összeszedtem a méreteket.
...
Tovább...Illusztrációk használata különböző kiadványokban
Nem mindegy, hova helyezzük el a képeket. A tipográfia külön foglalkozik az illusztrációk helyzetével, használatuk szabályai...
Tovább...Honlap használhatósági kritériumai II.
Hogyan használjuk a - nem elhanyagolható - marketinget? Miként rendeljünk hangokat a honlaphoz? Milyen legyen a honlap legf...
Tovább...Honlap használhatósági kritériumai I.
Egy honlap nem a készítőjének szól! Attól, hogy neki tetszik, nem biztos, hogy másoknak is ugyanaz lesz a véleménye. ...
Tovább...A proSign lett a második 2006 honlapoptimalizáló versenyén
Második helyezett lett a ProSign az ország első keresőoptimalizálási versenyén. Sokáig vezettünk, án az utolsó hónap tétlensége meghozta a lemaradást. AZért szép eredmény!
...
Tovább...Tudásanyag kategóriák
Honlapkészítés cikkek
Népszerű cikkek
Új tudástár anyagok
- Márka a Google Cégem felületén 02 June 2020
- Google Cégem vélemények és értékelések teljes útmutató 26 May 2020
- Google Cégem változtatásai a COVID-19-re való reagálásként 14 May 2020
- Schema Markup és a lokális keresőoptimalizálás 04 February 2018
- Mi az a helyi vállalkozás? [infografika] 21 December 2017