A Google Analytics statisztikája az egyik legelterjedtebb professzionális honlapstatisztika mérő eszköz. A Google Analytics bátran használható a honlap analizálására, és bő információval lát el a honlappal kapcsolatos marketing feladatokról.
Az értelmező szótárat azért hoztuk létre, és bővítjük folyamatosan, hogy az olykor felmerülő szakkifejezések és fogalmak megmagyarázásra kerüljenek.
A magyarázatok saját tudásból és az interneten fellelhető információk összegzéséből íródtak.
Szövegíró, aki marketing és reklámszövegeket talál ki, fogalmaz meg. Feladata, hogy a szlogeneket és egyéb szövegeket úgy írja meg, hogy azok az értékesítést erősítsék. A copywriter lehet marketingszakember is (sőt előny is ha ért hozzá), újságíró, vagy egy terület szakembere.
A szabadszavas keresők működése azon alapul, hogy egy indexelt információhalmazban (pl.: honlapokon) kulcsszavak, és kereső-kifejezések alapján keresnek. Ez azt jelenti, hogy előre "lementett" adatok között keres. Minél nagyobb, frissebb egy adatbázis, annál jobb minőségű találatokat tud adni a szabadszavas kereső.
A szövegek előre definiált HTML címsorai 1-7 között mozognak. Ezeknek a címfokozatoknak a fontossági sorrendjét a keresőmotorok is értelmezik, ezért használatukkal segíthetjük a keresőmotorok munkáját (keresőoptimalizálás), hogy megtalálják a számunkra fontos szövegeket.
A keresőmotorok legfontosabb része a találati lista. A találati listával akkor találkozunk, amikor a kulcsszót, vagy kifejezést beírjuk a keresési mezőbe. Ez a találati lista nem állandó, hanem akkor keletkezik, amikor megnyomjuk a "keresés" gombot. Ha újra keresünk, az már egy másik találati lista.