Még több ingyenes tudásanyag:

Esettanulmányok

tudástár esettanulmány

Megosztjuk Önnel egy ügyfelünk esetét, hogyan lett hatékony online megjelenése.

Gyorstippek

tudástár gyorstipp

Néhány tipp, amiket akár azonnal elkezdhet használni, és eredményt is hoz.

Tudás E-mailben

tudástár email tudás

Olyan anyagokat állítottunk össze, amiből megértheti az online folyamatokat, és felkészülhet az Online Marketingre.

Szakcikkek

tudástár szakcikkek

Nagyobb lélegzetvételű haladóknak szóló írások különböző témákra bontva. 

Blog

tudástár blog

Aktualitások, újdonságok, amikhez hozzá is szólhat. Az Online marketing olyan gyorsan fejlődik, hogy vagy lépést tart vele, vagy lemarad.

Szótár

tudástár szótár

Fontos fogalmakat tisztázunk, amikkel sűrűn találkozhat, érdemes velük tisztában lenni.

Keresőmarketing eszközök

keresőmarketing eszközök

Vizsgálja meg maga honlapját, és javítson rajta még ma!


Tanuljon szakmai cikkeinkből:

Google cégem regisztráció és beállítás

A Google cégem regisztráció ingyenes és egy fiók elkészítése alapvetően nem nehéz feladat. Persze a megfelelő beállításokhoz és a jó rangsorolás eléréséhez sokkal összetettebb műveleteket kell elvégezni, mégis az alapvető adatlapot könnyű lesz elkészíteni. Megmutatom, hogyan tudod regisztrálni magadat a Google My Business felületre.

google cégem regisztráció

Ikonok és a honlapkészítés

Az ikonok használata honlapkészítés során több célt szolgál: részletgazdagságot, tartalom jobb megértését, navigáció segítését, figyelem felkeltését. Vizsgáljuk meg az ikonokat közelebbről.

Aktivizálja honlapja látogatóit

A "cselekvésre való ösztönzés" segítségével érheti el, hogy látogatói az aktív közreműködő szerepébe léphessenek, azaz tegyenek is valamit honlapján. A cselekvés ugyanis közelebb viszi őket a kapcsolatteremtéshez, illeve a vevővé alakuláshoz. A cselekvés lehet egy tanulmány letöltése, egy érdekes cikk megnézése, vagy egy "Like" a Facebook oldalán.

Arculattervezés pszichológiája

Az arculattervezés alapja egy céges logó, amire építkezve kialakítható a teljes céges megjelenés. A megjelenésnek tökéletesen azonosítania kell bennünket, jellemeznie kell tevékenységünket, egyedivé és felismerhetővé kell tennie. Éppen ezért az arculattervezés nem csupán grafikai, hanem tipográfiai, marketing és vizális kommunikációs feladat.

Keresőbarát átirányítás

Próbálja ki, hogy honlapjának átirányítása keresőbarát módon történik e. Nem kell mást tennie, mint beütni az átirányított URL-t az alsó mezőbe, és az eszköz megmutatja minden rendben van e.

A sárga szín

Önnek a sárga a kedvenc színe? Ez esetben nincs gondja a boldogsággal és a baráti beszélgetésekkel. Esetleg a finom falatokat se veti meg. Mindenesetre vigyázzon! Túl sok sárga elveheti étvágyát, vagy becsvágyra utalhat.

A vörös szín

Szereti a vöröset? Akkor Ön dinamikus és szereti az erős ételeket. Ugyanakkor többet fizet majd autója biztosítására. Azért vigyázzon! Betegen, lázas állapotban kerülje el kedvencét a gyorsabb felépülés érdekében.

A színek csoportosítása

A színek száma szinte végtelen. A könnyebb eligazodás kedvéért csoportokba osztották őket. Többféle csoportosítást ismerünk, ezeket mutatjuk be. Különböző csoportok használatával más-más hatást érünk el a honlaptervezés és arculattervezés területein.

cheap iagra 100mg - viagra vs cialis

buy cialis toronto buy cialis online canada - millpharmacy.com can you buy cialis safely online

Bevezetés a szín világába

A PROSIGN színekkel foglalkozó cikksorozatában megismerkedhet a színek előnyeivel és veszélyeivel, világtájakon elterjedt kultúrájával. A honlaptervezés, arculattervezés során is színekkel dolgozunk. Szerepük és hatásuk fontos tényező, hiszen akaratunk ellenére befolyásolják döntéseinket. Tudatos használatukkal növelhetjük látogatóink honlapon töltött idejét, vásárlási kedvét.

Illusztrációk használata különböző kiadványokban

Nem mindegy, hova helyezzük el a képeket. A tipográfia külön foglalkozik az illusztrációk helyzetével, használatuk szabályaival. Olvasási szokások, emberi viselkedések figyelembe vételével alakítsuk ki kiadványunkat!

Honlap használhatósági kritériumai II.

Hogyan használjuk a - nem elhanyagolható - marketinget? Miként rendeljünk hangokat a honlaphoz? Milyen legyen a honlap legfontosabb eleme:
a szöveg? Ha a szabályokat követjük, nem fogunk mellé, és a látogatottsági statisztika megmutatja látogatóink háláját.

Honlap használhatósági kritériumai I.

Egy honlap nem a készítőjének szól! Attól, hogy neki tetszik, nem biztos, hogy másoknak is ugyanaz lesz a véleménye. Egy olyan kérdéssort állítottam össze, amin végigmenve egyértelműen kiderül egy honlapról, használható-e.




KERESSEN, ÉS KEZDJÜK EGY INGYENES BESZÉLGETÉSSEL